sâmbătă, 6 iulie 2024

FORȚAREA DESTINULUI ȘI EFECTE DE CÂMP

Aspirații ascunse

În societatea contemporană se evidențiază o nemulțumire a ființelor umane și această direcție a cursului condiționează tot mai multe solicitări de a supune voința anumitor persoane și de a le întoarce în direcția dorită – cu alte cuvinte, de a influența forțat destinul: „Vreau ca cutare să fie al meu!” sau „...a mea!” – cu încrederea ironată că asta-i va aduce fericire.

Pe fonul solicitărilor respective, vin cu o explicație amplă, generalizată, despre efectele în Spațiu și Timp, ale programelor incifrate forțat în câmpul metafizic al persoanei. Trist este și faptul că, în mare parte se ignoră explicațiile despre efectele negative ale acestor influențe.

Ritual și efect

Voi începe cu o predistorie pe care o aduc drept exemplu al acestui fenomen – și anume, un artefact datat cu sec. II – o statuie din lut ce se află acum la Louvre din Paris și poate fi văzută în sala dedicată Egiptului Antic.

După cum se vede, statueta seamănă cu păpușa voodoo - îngenuncheată, cu picioarele și brațele legate la spate și străpunsă de 13 ace. Este evident că această statuie a fost folosită pentru ritualul de supunere a voinței cuiva, chestiune validată și de inscripția în limba greacă, găsită împreună cu aceasta, ce confirmă faptul că ,,păpușa” a fost făcută de un bărbat și a fost folosită pentru a-și „forța” iubita să se îndrăgostească de el. Cu regret și astăzi sunt persoane ce recurg la asemenea metode, cu dorința de a supune voința altora, fără să pătrundă efectele distructive în câmp, nu doar a celui asupra căruia s-a făcut ritualul, dar și asupra celui care l-a făcut, deoarece, la nivel de informație acesta din urmă și-a făcut singur o legătură karmică de care nu va putea scăpa fără o „dezleagare” energetică.

Deci, s-ar părea că ,,leagă” pe unul, dar de fapt sunt ,,legați” amândoi în același program distructiv incifrat în momentul ritualic. Mai groaznic este faptul că, vraja ritualului făcut prin păpușa din Louvre este încă în vigoare și, va fi în vigoare cât timp păpușa este păstrată. Tot ceea ce facem, spunem și chiar tot ceea ce gândim rămâne ,,înregistrat" în cronicile Akasha - acestea sunt „înscrieri” pe frecvențe uimitoare ce nu se pierd niciodată și care transformă realitatea.

Pledoarie dogmatică

Pornind din egregorul religios creștin în care m-am născut și din care fac parte, voi menționa faptul că, ortodoxia evită a vorbi despre ciclurile renașterilor ființei umane, deși avem destule dovezi științifice ale acestui fenomen. Ba mai mult: se știe că reîncarnarea a fost scoasă din pericopele biblice în anul 325, la Soborul de la Niceea, însă, în Biblie au rămas strecurate câteva momente care subînțeleg renașterea spiritului uman. Fenomenul reîncarnării este ușor de abordat prin prisma celorlalte religii ale umanității, care în fond își întemeiază demersul dogmatic prin prisma fenomenelor karmice ale samsarei.

(Re)Nașteri și (Re)Întâlniri

Ne întoarcem la protagoniști – cel care a ritualizat statueta și cel căruia i s-a aplicat lucrarea. De câte ori aceste „personaje” s-au (re)născut, ele rămân legate de această vrajă în raporturi malefice, nefericite - de obicei sunt scenarii care se termină cu uciderea unuia de către celălalt. Această numită în popor ,,vrajă”, este de fapt un program incifrat forțat în câmpul energetic al ființei, prin care i-a fost reprimată voința, adică, a fost distrusă informațional-energetic, iar noi știm că tot ce există la nivel de informație, se și materializează într-un punct.

Acesta nu este un program la nivel fizic, ci metafizic, respectiv, nu dispare odată cu moartea fizică a omului. Ba mai mult, aceștia doi rămân ,,legați” la nivel informațional ce-i afectează negativ pe ambii. Când ființele date se (re)întâlnesc în viața cotidiană, oricare ar fi vârsta lor fizică, oricare ar fi nivelul social sau apartenența confesională, programul se (re)activează în punctul (re)întâlnirii.

Acesta aste și cazul lui Kuandik Bișimbaev (ex-ministru care și-a omorât soția) și oricare alt cuplu cu sfârșit tragic, care nu-și pot explica de ce s-a întâmplat ceea ce s-a întâmplat, fără măcar să-și dea seama că există un program care i-a „legat” și nu vor ieși din acest blestem, până măcar unul dintre ei nu se întoarce cu fața spre Dumnezeu.

          Influențele negative și condițiile de protecție

Influențele negative malefice au efect doar în cazul când ,,jertfa” este viciată sau nu are protecție energetică - cel mai bun scut de apărare în acest sens fiind practicile duhovnicești: rugăciunea și gândul la Dumnezeu.

De ce e important GÂNDUL?!

Deoarece, cum simplu s-a exprimat Arsenie Boca - ,,gândul este foc arzător și trebuie să se îndrepte către Dumnezeu, care este și el tot foc.”

Focul este elementul cu cele mai înalte frecvențe și este cel mai puternic purificator al energiilor. Nu zadarnic în toate bisericile ard lumânări - pentru neutralizarea negativului energetic. Chiar dacă modernizarea a adus policandre cu electricitate, iar sfeșnicele au fost scoase din biserică, în altar totuși ard lumânări și candele cu flăcări vii. Comunitatea teologică puțin este informată despre semiotica flăcărilor vii ale lumânărilor, de altfel, nu ar accepta asemenea schimbări, care scad semnificativ calitatea și efectele cuantice ale rânduielilor liturgice.

Anume flăcările lumânărilor amplifică forța cuvântului! Nu a becurilor, ci a lumânărilor - flacăra vie este cea, care se ridică în sus - iar «sus» în sensul semiotic este în interiorul ființei; «jos» fiind exteriorul acesteia – interiorul este spiritual, iar exteriorul este material.

Când omul spune - ,,mâna mea, capul meu, piciorul meu, corpul meu”, apare întrebarea: ,,dar cine sunt ,,eu”?! ,,EU” sunt acea ființă spirituală din interiorul corpului fizic, respectiv, flăcările lumânărilor sunt îndreptate către ființa spirituală din interior - acolo e «sus»-ul, în dimensiunea cuantică, nu în cea fizică.

În imaginea cu statueta de lut găsim toate ácele înfipte spre interiorul acesteia, deci, ritualul a fost direcționat spre spirit, ca să ,,o lege” cuantic - nu fizic, ci metafizic. Ființă fizică e muritoare, iar ființa metafizică este eternă. De aceea, e necesar ca să ne ținem conectatați permanent la Sursa Divină - prin rugăciuni și cugetări luminate.

Afinități ortodoxe

O situație de acest fel găsim la Sfinții Ciprian și Iustina - unde cu puterea credinței și a rugăciunii, Iustina s-a apărat de toate încercările de supunere și dominare ale lui Ciprian, deși, el avea o putere extraordinară.

Ciprian era un mare vrăjitor al vremurilor, care, de la vârsta de șapte ani fiind dat la învățătura celor mai iscusiți vrăjitori, apoi trimis în Grecia pe Muntele Olimp, unde aduceau jertfe și practicau drăcii mulțimilor de idoli. La cincisprezece ani Ciprian ajunse că avea putere de a schimba văzduhul, a porni vântul, a tulbura valurile mărilor, a invoca tunete și ploi, etc… La 30 de ani ajunsese a fi cel mai puternic vrăjitor din Antiohia - desăvârșit în toată răutatea, înjunghiind prunci spre jertfă diavolilor și pierzând multe suflete - cunoscător în proiectări astrale, necromantice și mistere egiptene, influența pe cine și cum vroia el, aducând vătămări grave și pierzanie oricui nu îi făcea voia.

          Puterea CRUCII

Când Aglaid s-a adresat la vrăjitorul Ciprian, spre a-i domina voința Iustinei, toate încercările vrăjitorești au eșuat. Cu toată desăvârșirea lui Ciprian în meșteșugiri drăcești, Iustina a rămas neclintită în credința ei. Văzând că toate lucrările lui erau destrămate de rugăciunile unei simple fecioare, Ciprian pune la îndoială puterea demonilor și îi alungă cu arma Iustinei - CRUCEA - apoi se convertește religios, ajungând până la treapta de episcop, iar pe Iustina o face stareță a unei mănăstiri.

Concluzii unificatoare

Acesta este un bun exemplu pentru ierarhizarea priorităților spirituale, dar și pentru înțelegerea faptului că, adevărata luptă se duce la nivel metafizic, iar lumea fizică este doar un platou în care aceste lupte devin vizibile (parțial).

Pe fonul expunerilor de mai sus, repetat recomand atenție și discernământ tuturor celor care suferă de iubire de sine patologică, încercând să domine vieți și destine, crezând greșit că nu-și fac rău cu asta.

Dragilor! Noi toți suntem scântei ale Divinității – toți suntem părți constitutive ale Întregului, iar ceea ce facem altora, de fapt nouă ne facem!

 

Ana SÎRBU